• Produsele personalizate sunt supuse unei politici care necesită plata integrala.
  • Produsele personalizate NU pot fi returnate, indiferent de modalitatea platii.
  • Potrivit art. 4 alin.1 lit. b) Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta, in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii Produselor aveti dreptul de a denunta Contractul de Vanzare, de a returna Produsele si de a primi inapoi contravaloarea acestora.
  • Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunţa la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului
  • Aveti obligatia de a respecta pasii procedurii de retur, procedura explicata in formularul de retur livrat impreuna cu produsul.
  •  Pentru comenzile online, acceptăm returnarea banilor, cu condiția ca produsul să nu prezinte semne de utilizare și să fie returnat în aceleași condiții ca la vânzare.
  • Pentru achizitiile din magazine, NU se acceptă returnarea banilor. E acceptat doar schimbul de produse.Pot fi schimbate numai articole care nu sunt defecte, care sunt în starea lor inițială, nu au fost deteriorate, cu toate etichetele originale atașate, ambalajele și alte accesorii primite cu comanda și nu trebuie să prezinte semne de utilizare.
  • Poate fi schimbat  produsul doar cu un alt produs cu aceeași valoare sau mai mare. Pentru detalii, vă rugăm să contactati direct magazinul de unde ati achizitionat articolul.
  •  Compania are obligatia de a rambursa contravaloarea Produsului in termen de maxim 14 de zile de la denuntarea Contractului, dar nu inainte de returnarea Produsului. Prin exceptie, daca in urma returnarii Produsului se constata ca acesta a fost deteriorat si nu mai poate fi comercializat ca nou, Compania isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea Produsului. De asemenea, Compania poate refuza returnarea Produsului daca nu este returnat in ambalajul original intact.
  • *EXCEPTIE RETURULUI O FAC PRODUSELE PERSONALIZATE, CF ORDONANTEI DE URGENTA NR 34/2014.

    Pentru acestea, NU se poate face retur. 

Modalitati de returnare

  • Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta in mod direct pretul transportului.
  • Pentru a face returul, nu este obligatoriu sa fie completat formularul de retur.
  • Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteți lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu consultantul nostru pentru Suport Clienti,  printr-un email la customerservice@velanteofficiale.ro sau la numarul de telefon 0739341114.
  • Daca renuntarea la cumparare se va face in mod repetat, atunci va fi considerata un abuz, SC VELANTE OFFICIALE SRL rezervandu-si dreptul de a nu mai accepta comenzi ulterioare.
  • Pentru orice intrebari sau nelamuriri nu ezitati sa ne contactati pe adresa customerservice@velanteofficiale.ro sau la numarul de telefon 0739341114.

ADRESA DE RETUR

  •  Intrarea Scoala Herastrau NR.1C, Et.3, Sector 1, Bucuresti, Cod postal 014153
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor